星期三, 3月 21, 2007

盡情---Time after time


阿住出現在我家門口。她邀我去和她共渡一個熱情的夏天。
我不知道她是怎麼來的。但我寧可繼續這樣索然無味的生活。
自從老闆過世後,我就打定主意。我覺得我這輩子已經很盡情了,盡情削蘋果、盡情坐木凳、盡情吃巧克力、盡情......
阿住給我戴上耳機,她不願意我再為其他的事情找藉口,然後跟我說她已經訂好下午的電影票,是部我喜歡的音樂片。
我想:好吧!
於是就這樣,好幾個月沒出門的我,踏進了台北的城市生活。

Time after time
I tell myself that I'm
So lucky to be loving you
So lucky to be
The one you run to see
In the evening, when the day is through
I only know what I know
The passing years will show
You've kept my love so young, so new
And time after time
You'll hear me say that I'mSo lucky to be loving you

1 則留言:

匿名 提到...

Pokój Tobie!

Radosnego życia przez najbliższe tysiąc lat życzy Tobie Grzesio z Warszawy.

Powodzenia!